Hij zit heerlijk comfy en
"Hij zit heerlijk comfy en heeft een mooie lengte. Fijn dat hij hoog in de taille zit. Ik ga er zeker meer kopen. Hij valt wel iets kleiner dan de flared leggings. Van de flared draag ik maat m en van de shorts had ik een maat l nodig."































