Een heel fijn en mooi
"Een heel fijn en mooi pak. Zit erg lekker en als nog netjes. Erg zacht. Ik kocht de broek en shirt in maat L, de broek zit perfect, maar vond het shirt toch te strak, die heb ik dus makkelijk en kosteloos kunnen omruilen voor een grotere maat."































